Hoe Prada begon en hun successen

Degenen die Prada handtassen te kopen misschien niet bewust zijn van hun bescheiden begin. Het merk is particulier eigendom en lijkt niet te willen een naamloze vennootschap, die hen in staat stelt om zich te concentreren op de kwaliteit van hun producten, in tegenstelling tot de investeerders te belonen met een variabele niveaus van winstgevendheid te worden. De superieure kwaliteit van het merk Prada is wat verkoopt. De Prada broers begonnen hun eerste lederwaren winkel in Milaan, Italië in 1913 en verwees naar het als Fratelli Prada (Engels: Prada Brothers).

Prada handtassen

Hun oorspronkelijke productlijn opgenomen geïmporteerde Engels hutkoffers, handtassen en andere lederwaren. In de jaren 1970, aan de leiding van Patrizio Bertelli, stoppen ze het importeren en verkopen van goederen Engels en gericht op hun unieke merk van leer-oplossingen, met name koffers tassen. Te beginnen met rugzakken en bakken werden de eerste verkoop aanvankelijk moeilijk als gevolg van de hoge prijzen in aanvulling op een tekort in de reclame, toch bleek ze te zijn een voorbeeld van hun eerste grote successen, die de trend zetten voor veel meer successen te komen.

De initiële rugzakken en bakken werden gemaakt van de zwarte nylon gebruikt om de hutkoffers te dekken. Deze ontmoeting militaire specificaties, ze allebei een slanke look te geven, maar ook maakte ze erg stevig. In 1985 brachten ze hun eerste klassieke Prada handtas. Het was een sensatie tussen de rijke en invloedrijke fashionista’s. De modieuze lijnen en luxueuze vakmanschap het bedrijf dat voor succes als het high-end lederen handtassen van de rijken gedefinieerd en werd de Prada handtekening.

Het concept voor de handtassen was om een gevoel van anti-statuut te presenteren of achteruit snobisme als de logo-ontwerp is niet prominent is weergegeven, net als andere high fashion merken. In plaats daarvan, het ontwerp zelf is de herkenbare eigenschap die de aandacht trekt. De gehele lijn van producten groeide uit tot de belangrijkste lijn voor de rijken, maar hardwerkende vrouwen van de samenleving.

Terwijl Prada zakken kunnen worden gekocht bij boetieks over de hele wereld, zijn ze nog steeds gemaakt in Italië. Een aantal items dat de erkenning en de reputatie zoals Prada krijgen vaak te globaliseren hun productie naar meer regionale instellingen, in plaats van het houden van hun lijnen op een plaats. Prada’s oplossing is om het label te houden eerlijk te houden van al de productie van hun goederen in Italië.

In 1992 begonnen ze een lijn van producten vooral catering richting jonge beroemdheden, het bevorderen van hun bereik in de wereld van de mode. Hun producten zijn in de meest zichtbare posities in de mode en high-end lederen goederen winkels over de hele wereld geweest. Met de continue succes, behouden ze een norm van merkherkenning zonder logo verzadiging in hun producten.

Hoewel de Prada handtas van haar bescheiden begin, door middel van sterke concurrentie en een hoog niveau van kwaliteit van ontwerp hadden, zijn ze uitgegroeid tot een van de meest bekende mode-producten op de markt zijn. Gevonden in vele films als statussymbool, gewaardeerd door sterren en werkende vrouwen van rijkdom, hebben ze ervaren erkenning zonder het bevorderen van hun bedrijfslogo, waar anderen alleen hebben bereikt als gevolg van logo erkenning.

Omdat bekend om hun kwaliteit, maken ze nog steeds hun lijn van producten in Italië, waardoor ze het respect van de internationale gemeenschap door steeds de stijlvolle en stevige kwaliteit die anderen begeren, één van de weinige merken in staat zijn om dit te doen duwen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *